Poštovani kupci,

ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine.
Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na [email protected]

1. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE U ELEKTRON SHOPU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

U Elektron Shop-u plaćanje se odvija trenutno isključivo putem pouzeća, tako što svoju robu platite tek onda kada je primite na adresu na koju ste je i poručili, a sve druge vrste plaćanja putem – Visa, Visa Electron, Mastercard i Maestro kartica, biće uskoro moguće obavljati u Elektron Veb prodavnici.
Hvala na razumjevanju.

2. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CIJENU?

Sva roba poručena putem Elektron Shop Online prodavnice, ”Elektron Group d.o.o.” isporučuje na kućnu adresu kupca na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
Dostava se odvija putem interne Elektron dostavne službe (u gradovima u kojima imamo svoje poslovne jedinice) ili u saradnji sa ovlaštenim servisom brze pošte Euro Express.
Cijena isporuke putem servisa brze pošte Euro Express naplaćuje se po trenutno važećim cjenovnicima, a više o svemu možetete da pronađete na sledećoj strani: Načini i uslovi isporuke 

3. KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja (označeni su zvjezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Da, naravno! Možete platiti sa računa firme.
Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje (ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava, te u napomeni Vaše narudzbe naglasite ”virmansko plaćanje”. Onog momenta kada Vaš novac legne na naš žiro račun, Vaša roba će biti automatski isporučena.

5. IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?

Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos a potrebne podatke unesete u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja Uplatnicom / nalogom za prenos i odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa na naš račun. Onog momenta kada dobijemo potvrdu o Vašoj uplati, Vaša roba će biti automatski isporučena ka Vama.

6. DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDJE LIČNO PREUZMEM?

Naravno, i ova opcija je moguća. Prilikom naručivanja robe stavite jednu od adresa naših radnji i u napomeni naznačite da robu želite podići u toj radnji, u odjeljku ”lokalno preuzimanje”, gdje Vam se pošta na isporuku robe dodatno ne obračunava.

7. REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMJENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?

E-mail adresu možete promjeniti nakon logovanja na sajt u opciji “Moj nalog” – u gornjem desnom uglu naše stranice. Takođe nam možete poslati nove informacije na [email protected] ili  [email protected] i mi ćemo ih korigovati za Vas.

8. GREŠKOM SAM PORUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je tačno greška u pitanju i obavijestite nas da poništimo porudžbinu. Tada će ista biti stornirana!
S druge strane, ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povrat robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrijednosti datog artikla.
Rok za započinjanje procedure povrata je 24h od trenutka prijema robe.

9. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMJENITI I NA KOJI NAČIN?

Da, postoji mogućnost zamjene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovdje. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24h kontaktirate kurirsku službu (Euro Express) koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na: [email protected] 

10. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN BOSNE I HERCEGOVINE?

Ako je riječ o većim količinama robe, najbolje je da nas kontaktirate putem naše kontakt adrese [email protected] pa ćemo Vam blagovremeno odgovoriti sa uslovima i mogućnostima isporuke.
U slučaju manjih količina, za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Bosne i Hercegovine.
Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavješteni u redovnim novostima na našem sajtu ili putem naših socijalnih mreža.

11. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smijete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon, što bi pokvarilo Vaše iznenađenje. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite na zadatu adresu.

12. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO I ISPRAVNO OBAVIO PORUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Pošalji porudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspješno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cijenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

13. ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA PRIJAVU. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam proslijedili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

14. ZABORAVIO SAM KORISNIČKO IME ZA PRIJAVU. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username/korisničko ime, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtjev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

15. UNJEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete mjenjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog”. Na ovom mjestu, takođe, možete mjenjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode itd.

16. KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana, u slučaju da odaberete virmansko plaćanje. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cijenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cijena u međuvremenu promjenila.
Naravno, ovo važi za sve porudžbine kod kojih se očekuje prvobitna uplata. U slučaju da plaćate pouzećem, robu vam šaljemo prvom isporukom, na adresi je za max 48h.  U slučaju da kupovinu obavljate putem kartičnog plaćanja robu dobijate u roku od 24 od trenutka plaćanja.

Za uplaćenu robu koja se preuzima u radnji, rezervacija takođe važi 3 dana nakon čega vršimo vraćanje novca na račun kupca.

17. GDJE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?

Sve informacije vezano za proceduru reklamiranja proizvoda se nalaze na ovoj strani: Garancije i Reklamacije

Nazad na vrh