NAČIN I USLOVI ISPORUKE/DOSTAVE

Sva roba poručena putem Elektron Shop Online prodavnice, ”Elektron Group d.o.o.” isporučuje se na kućnu adresu kupca na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
Dostava se odvija putem interne Elektron dostavne službe (u gradovima u kojima ”Elektron Group d.o.o.” ima svoje poslovne jedinice) ili u saradnji sa ovlaštenim servisom brze pošte Euro Express. Prilikom ”checkout procesa” kupac može opciono da odabere način kojim želi da se njegova roba dostavi:
1. Elektron dostava (za gradove gdje Elektron ima svoje prodavnice)
2. Brza Pošta (za sve gradove u BIH)
3. Preuzimanje u prodavnici (u napomeni naznačiti lokaciju Elektron prodavnice)
Cijena isporuke putem servisa brze pošte Euro Express naplaćuje se po trenutno (u danu kreiranja porudzbine) važećim cjenovnicima.
Online poručenu robu, takođe možete preuzeti i u nekoj od naših Elektron prodavnica i uplatu izvršiti na licu mjesta.

Rok za isporuku naručene robe je maksimalno 2 radna dana.
Period isporuke zavisi od količine poručenih artikala, njihove trenutne dostupnosti, te adrese na koju se roba isporučuje.
Porudžbine kreirane petkom i vikendom, obrađujemo početkom naredne sedmice i isporučujemo ih u roku od 24h.
Kada potvrdimo sve artikle, putem maila ćemo vas obavijestiti o tačnom roku i terminu isporuke, najčešće je to u okviru 24h.
Status vaše pošiljke možete u svakom momentu provjeriti na svom nalogu na našem sajtu u rubrici „statusi pošiljki“ ili pozivom na broj: 053 311 888

Radno vrijeme naših Veb operatera je: radnim danima od 8-17h i subotom od 08 do 13h. Izvan ovih termina možete nas kontaktirati putem e-maila: [email protected] 

PREUZIMANJE POŠILJKE

Dostava pošiljke vrši se na adresu naručioca u periodu od 8 do 16 sati.
Molimo Vas da u tom periodu obezbijedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, uobičajena praksa je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudzbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljku će biti vraćena nazad. U slučaju povrata pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju iste.
Molimo Vas da u prisustvu ovlaštene osobe pregledate spoljašnost paketa te utvrdite da li eventualno postoje određena oštećenja na samom paketu. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da postoje određena fizička oštećenja molimo Vas da nas kontaktirate u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke na telefon naše podrške:
053 311 888

Takođe, možete nas kontaktirati i putem email-a na adresu: [email protected] i naši Veb operateri  će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Postupak za povrat robe ili novca možete pogledati na stranici u sekciji ”DOKUMENTA POTREBNA ZA POVRAT ROBE”, a postupak reklamacije pogledajte na stranici ”GARANCIJE I REKLAMACIJE”.

Kontaktirajte nas

Imate li pitanja? Kontaktirajte nas da bismo započeli razgovor.

Nazad na vrh