Mogućnosti plaćanja pri Online kupovini

Poštovani korisnici

”Elektron Group d.o.o.” je jedan od vodećih distributera Bijele tehnike, televizora, malih i velikih kućanskih aparata, računara i računarske opreme, audio, video i mrežne opreme, mašina i alata, auto opreme, namještaja, vrtnog, agro, grejnog i instalacionog programa itd…
Predstavništvo i glavna centrala Elektron-a nalazi se u Derventi na adresi: Lug bb 74 400 Derventa.
Cilj našeg poslovanja ogleda se u zadovoljavanju potreba korisnika, uz trajnu brigu o razvoju društvene zajednice i očuvanju životne sredine.
Pored toga, trudimo se da našim kupcima uvijek ponudimo najbolje uslove, kao i da u najskorijoj budućnosti pružimo kompletnu online uslugu i maksimalno olakšamo proces kupovine, tako da Vi možete ostati kod kuće, a nas pustiti da radimo za Vas.

U skladu s tim, na našem sajtu svojim kupcima smo obezbjedili više opcija u pogledu plaćanja kupljene robe.
Načini i opcije kojima kupac može da plati robu poručenu putem Elektron Online prodavnice su sledeći:

1. Platna kartica (KARTIČNO PLAĆANJE – USKORO)

Svoju porudzbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro platnu (debitnu) karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online poručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmjereni na stranicu Unicredit banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.
Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:
Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Radi sigurnije Internet kupovine, Unicredit banka podržava Verified by Visa i MasterCard Secure code zaštitu (3D Secure verifikaciju kartica).
3D Secure je međunarodni standard koji se koristi za proveru korisnika kartice i obezbjeđuje dodatnu sigurnost prilikom online kupovine. Usluga pomaže u zaštiti od neovlašćenog korišćenja kartice od strane trećih lica prilikom realizacije Internet transakcija.

3D Secure podrazumjeva da prilikom online plaćanja korisnik kartice potvrđuje svoj identitet pomoću tajne lozinke koju je od strane banke dobio putem SMS poruke ili elektronske pošte, čime se smanjuje mogućnost zloupotrebe – slično kao korišćenje PIN-a na bankomatu.
U nekim slučajevima od banke možete dobiti prenosni čitač za generisanje lozinke.
Unos i provjera lozinke isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.

O tome da li Vaša kartica podržava 3D secure validaciju, kako je možete aktivirati i na koji način je realizovana, možete se raspitati kod svoje banke izdavaoca kartice.
Ukoliko Vaša kartica nema mogućnost 3D validacije, plaćanje možete izvršiti na uobičajen način, bez ovog dodatnog koraka.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti BAM (KM).
Plaćanje je moguće obavljati platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Elektron Shop sajta mora ispunjavati sledeće uslove:

  • Korisnik mora popuniti sva obavezna polja prilikom odabira plaćanja putem platnih kartica.
  • Korisnik mora imati otvoren korisnički nalog na Elektron Shop inernet portalu.
  • Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Bosne i Hercegovine, na Vašoj adresi ili u Elektron maloprodajnim objektima.
  • Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

2. Gotovinski (PLAĆANJE POUZEĆEM)

Nudimo Vam i opciju plaćanja pouzećem (gotovinsko plaćanje kuriru na adresi isporuke).
U ovom slučaju nakon potvrde narudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom Euro Express, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju robe uz cijenu isporuke paketa koja se računa prema trenutno (u danu kreiranja porudzbine) važećim cjenovnicima.

Online poručenu robu, takođe možete preuzeti i u nekoj od naših Elektron prodavnica i uplatu izvršiti na licu mjesta.

3. Nalog za prenos (VIRMANSKO PLAĆANJE)

Ukoliko ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva (e-banking-a), uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na nalogu za prenos dobijate putem e-maila od strane naših komercijalista neposredno nakon potvrde narudžbine. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke (što može biti Vaša adresa ili adresa jedne od naših maloprodaja).

Za sva dodatna pitanja i informacije budite slobodni da nas kontaktirate na e-mail: [email protected] ili da nas pozovete na broj našeg info centra: 053 311 888

Kontaktirajte nas

Imate li pitanja? Kontaktirajte nas da bismo započeli razgovor.

Nazad na vrh